שאלות נפוצות
כן, מכשיר לוויני מבטיח קשר רציף בכל מקום, בכל מצב, הוא לא תלוי ברשת הסלולרית או אינטרנט ולכן בכל מקום בעולם תחת שמיים פתוחים הוא פעיל.
ערים גדולות ומרכזיות - בשגרה, נחיצות המכשיר מועטה בתוך ערים, בעיקר כאשר יש זמינות של תקשורת סלולרית ואינטרנט. גם במקרה חירום יש בערים למי לפנות לעזרה. רק במקרים קיצוניים יש כדאיות להשתמש במכשיר, ולמרות המצאותו בשטח בנוי הוא ימשיך לשדר. במצבים של אסון טבע כמו רעידת אדמה, כאשר קורסות מערכות התקשורת המקומיות, ימשיך המכשיר לעבוד ללא הפרעה. האפשרות להודיע שאתה בסדר כאשר נקלעת לאיזור שנותק בגלל אסון טבע יכולה להיות בעלת ערך רב.
לא שיחה קולית כמו טלפון לוויני. ניתן להעביר הודעות ולנהל תכתובת כמו ב-SMS.
היתרון? תקשורת רציפה ועלויות נמוכות עבור המטייל בשימוש בתקשורת לווינית.
במקרה חירום- במידה והתקבל אות SOS מהמכשיר הלוויני והמטייל/ת לא יכולים להתכתב אנו מתייחסים לכך כמקרה חירום אמת ופועלים בכל האמצעים לסיוע לפי הנ.צ שהתקבל מהמכשיר הלוויני.
לחצן מצוקה SOS - בלחיצה אחת, מגיעה ההודעה ישירות לדסק המבצעי בישראל הפועל 24/7, עם מיקום מדויק של המטייל, גם בתנועה.
הודעת "הכל בסדר" - בלחיצה אחת, מועברת לאנשי הקשר שלך עם מיקומך המדוייק וכולם רגועים.
הודעות אלו ניתנות לשליחה ללא תלות ברשת סלולרית או אינטרנט.
בנוסף, קיימות פונקציות מתקדמות נוספות כמו שליחת וקבלת הודעות טקסט, מצב עקיבה, הפעלה מרחוק ועוד.
בהחלט כן.
המכשיר הלוויני עמיד בפני כל מזג אוויר קיצוני חום וקור, גשם, נפילות, אבק ואפילו שהייה במים עד כחצי שעה.
קיימים למכשיר הלוויני שני דגמים.
האחד, מכשיר לוויני הפועל על שתי סוללות אצבע, AA מסוג אלקליין או ליתיום.
אנו מספקים זוג סוללות ליתיום לשימוש במצב חירום.
כמו כן, קיים דגם של מכשיר לוויני הנטען באמצעות כבל הטענה.
טלפון לוויני- ידרוש הטענה גם כן.
בקלות, קיימים סרטוני ומצגות הדרכה בעמוד הדרכה שלנו >
יש לוודא כי המכשיר הלוויני מבוטח במסגרת ביטוח הכבודה כציוד אלקטרוני.
במידה והמכשיר נגנב/ נאבד/ נשבר יש לעדכן את חברת MAGNUS באופן מיידי. החברה תזכה את המטייל על הימים שלא מומשו ותנסה לשלוח מכשיר חלופי במידת האפשר.
עלות של אובדן המכשיר הינה לפי המחיר המומלץ תלוי הדגם שהושכר-
מכשיר | עלות |
דגם A | 200$ |
דגם +SE | 390$ |
קריאת SOS מגיעה למוקד החירום של MAGNUS הפועל 24/7. מיד ולאורך כל התהליך מתבצעת תקשורת רציפה מול המטייל בשיתוף פעולה עם חברת הביטוח וכיסוי מתאים.
תלוי המקרה נעזר בגורמים רשמיים מקומיים וישראליים, בכוחות ביטחון וצוותיים מקצועיים מקומיים, בקונסלויות ומשרד החוץ. ואף במקרים מסוימים צוות האיתור והחילוץ של MAGNUS בראשותו של חיליק מגנוס יצא לפעולה.
כן. במצב של SOS ומצוקה של חבר (פגיעה פיזית וכדומה) ניתן ללחוץ על לחצן ה- SOS עבורו. יש לזכור לתת פרטים מדויקים שלו כמו שם, ת.ז, טלפון וחברת ביטוח.
לא, המכשיר תוצרת ארה"ב ועומד בכל התקנים המחמירים ביותר של האמריקאים הקשורים לביטחון ובריאות.
איסוף/החזרה של המכשיר הלוויני
משרדי MAGNUS- קרליבך 10, קומה 4, ת"א- ללא עלות.
שימו לב, במידה ומדובר בהזמנות בטווח של 24 שעות לפני מועד הטיסה יש ליצור קשר טלפוני עם מרכז שירות הלקוחות.
לא. המכשיר אינו משמש כראוטר. הוא מאפשר תקשורת דו כיוונית ברשת הלווינים.
איתור המטייל תלוי בהפעלתו של המכשיר. במידה והמכשיר כבוי, לא ניתן לקבל אות איתור.
כאשר המכשיר דולק, ניתן לקבל מיקום, גם כאשר המטייל לא עושה שום פעולה, ובתנאי שנמצא בשטח פתוח.
* פעולה זו מתבצעת על ידי הדסק המבצעי של MAGNUS בלבד.
אין בעיה, אם חזרתם מוקדם מהמתוכנן, תזוכו על הזמן שלא ניצלתם. אם תאריכו את משך הטיול, נחייב רק על הזמן הנוסף, באותם תנאים כאילו תכננתם את זה מראש.
לא. אנו נפעיל את חברת הביטוח בה רכשת את פוליסת ביטוח הנסיעות שלך והחילוץ יכוסה על ידי חברת הביטוח לפי תנאי הרחבת איתור וחילוץ.
לעיתים למערכת לוקח זמן להתאפס בעת תהליך מחיקת אנשי קשר ישנים מהמכשיר הלוויני. מקרה זה לרוב נפתר בתום 24 שעות ממועד החזרת המכשיר למשרדי חברת MAGNUS.
ניתן להיכנס לאתר של חברת GARMIN (היצרן של המכשירים הלוויני) ובעזרת שם משתמש וסיסמה לעקוב אחר הפעולות שבוצעו במכשיר. באמצעות האתר תוכלו לצפות במיקומים אחרונים מהם נשלחו הודעות, היסטורית פעילות כללית ועוד.
טלפון לוויני הינו מכשיר תקשורת המבוסס על התקשרות עם לווין לצורך הוצאת וקבלת שיחות.
למטיילים אנו ממליצים לקחת מכשיר לוויני מבוסס הודעות טקסט.
היתרון? תקשורת רציפה ועלויות נמוכות עבור המטייל בשימוש בתקשורת לווינית לעומת טלפון לוויני.